Que viva Chile mierda!

well 18 september idag.. Chiles Nationaldag, feliz 18 amigos y amigas runt om :)

och Ramadan Mobarak till mina fastande vänner. .

ok, well festen i lördags va wild wicked nice bra :)  Dryga 45 pers i vår lilla lägenhet , finns de hjärterum finns de sjärterum som sagt haha... fick till o med finaste inflyttningsprestenten av boysen.. en my little ponny - Justin - tydligen som JD i Scrubs Unicorn.. big up för dom.. :)  Goda drinkar o fina vänner.. perfa kväll.. avslutades på club latino på monbijou o sen en falafel på falafel nr1 med Kristina.. precis som de ska vara haha! 

Well va mer, joooo under samma dag på jobbet, hade ja värlldeennsssssss sjukaste, o då menar ja världens sjukaste diskussion med en gubbe på jobbet.. 30 min samtal i lunchrummet med Kenneth... 50 ++ Vellinge-bo . .

Allt gick igång med att en tant på jobbet frågade när jag skulle åka till afrika - jag svarade - gubben avbryter med att säga - " Inga pengar i världens skulle få mig att åka till Afrika" - tänk er med dialekten osså, den breda malmö dialekten.. - auufrikkää-  jag svarade kort o gott - tråkigt att du är så fördomsfull - well under diskussionens gång hinner han kläcka ut sig

1. Sverige borde stoppa allt bistånd .. oavsett land.. eftersom man måste sopa framför sin egen dörr, jag följde hans linje o sa till honom att vi borde bistå länder så vi inte får deras skit till sverige ( ja ni förstår) de gick inte hem heller, vi ska bara sluta ge pengar o ta hand om våra egna.. tydligen bara våra pensionärer..

2. Varför vaccinera ungar i Afrika, 200 barn av 200miljoner va gör de? Plus att dom som blir vaccinerade - here it comes - VAD HAR DOM ATT LEVA FÖR?  Nae men varför kör vi inte en etnisk rensning ? va sägs?

3. Varför kan inte dom ta hand om sig själva o bygga upp sina länder precis som vi gjorde för 100 år sen, vi gjorde de själva ( om man bortser från greker, italienare, valoner sa jag men det fattade inte han) well, sen så sa jag att det kanske inte är så lätt eftersom vi i västvärlden äger de mesta av deras naturtillgångar.. Han spärrade upp ögonen som de va första gången han hörde detta.. well ..

4 o sjukaste grejen... Vi borde stänga  våra gränser eftersom vi invandrare bygger en arme som ska ta över Sverige... Enligt gubben har vi inbördeskrig inom 3 år.. de politiker vi har idag med utlänsk bakgrund gör det endast för att värna om våra egna, jag ville tydligen bara bli politiker för att värna om chilenare för att senare joina ihop oss med juggarna o sen ta över Sverige.. Go Figure.. Svennar håll i er, snart är de Ja, Nyamko och Mauricio Rojas som bestämmer över DIG!

Äh mycket fakta och mycke satistik haglade över mig och tydligen kan ja inte veta mycke eftersom jag va bara 22 bast o gubben har varit politiker i 30 år . . Sverigedemokraterna baby!

Well så spännande kan de bli i Icas lunchrum på Limham hahaha...


well ... Börjar bli lite långt detta inlägg...

Nu ska ja sova.. ska upp tidigt o tillbaka till kneget !

tataaaa people .. sov gott..


Dagens plus: Sovmorgonen

Dagens minus: Alla facebook mail på hotmailen, vet du hur man tar bort de säg gärna till  + Turkish Airlines

Dagens låt : Hey Lover - LL -  haha ja vet

Dagens person : Fiki <3  

Dagens sista: ehum ga ke itse,  wenaa freddy  !!. .  haha! go sharpo . .








Kommentarer
Postat av: Pappa

vad inteligent du var "doutter" min. Hoppas att "gouben" fick en läxa min "sjäääll"
heheheh Ju förresten...kan inte jag bli minister när vi tar över? ;O)

2007-09-19 @ 20:00:28
Postat av: hanna

Jag tycker att paketet ska komma och ge honom en läxa. We'll talk him to death part 1 AND part 2. HA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback