update kanske...

well de har varit en riktigt hektisk helg, varit på en internationell penis mätar tävling a.k.a slutkonferens för den europeiska versionen av  "Alla Olika Alla Lika" kampanjen.. Delegater från ett 40 tal länder samlades i Malmö för att utbyta erfarenheter, ideer, lyssna på big shoots propsa oss om kampanjen.. ja ni vet.. Riktigt over the top satsning på konferensen.. Middag a la Nobelmiddag style på Rådhuset, dom hyrde hela Chokladfabriken för oss, hyrde hela St Gerdtruds, lite för fancy mat för en enkel bonna tös men de va nice haha.. Mycket roligt folk från Portugal, Georgien och Tyskland osv.. Fick networka på hög nivå speciellt när Terry David ( Secretery General of the European Commison kallade oss Europe next leaders .. wohooo.. networka fick en ny betydelse haha. neeh men hela konferensen va som en penismätar tävling, grymmast vinner... Grymmaste tjänsten, kampanjen, uppdrag osv.. Men men.. Kul o träffa på så mycket olika sorters folk.. Malmö Stad arrangerade även Gunga Malmö / Wag the City i vår ära och till Malmö Kidsen... nere på stapelbädden ... cool indeed.. gunga malmöööö...

what else.. Zlatan va i stan igår, hann tyvärr inte träffa honom men han ringde o sa att han kan flyga ner mig till italien i dagarna istället.. så de e ok, jag är inte bitter att ja missa honom på rosengård igår haha.. me ist a Zlatanist..

Wohooo nu har jag alllaaa Heroes avsnitt på min dator, till o me dom nyaste nyaste.. the wonders of tech huh.. tack lillebrushän..


hmm 18 dagar till africa. Ni kan starta operation - få- Gaby - att- inte - åka - till - Africa !          Go!

Haha blev fotad på jobbet idag... Till nån reklamtjohejsan till ica.. fett roligt, fick acta lite.. samspela me kunder ska vara the star på icas hemsida snart haha.. eller bakgrundbild bara men still de va roligt o leka modell på jobbet i mina heta röda kläder..


Uppdaterar lite foton lite senare.. rastlös o ska gå runt i the redlight districs några varv tänkte jag..


chao!

Dagens allt: El dolor a la carganta.. ishh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback