La vida es una TOMBOLA!

La vida es una tombola, som dear Manu säger.. Kan inte annat än hålla med. . .

Mamma hade avskedsfest / födelsedags fest för mig igår,  tjejerna va här, pappa, boggie , palle en massa folk . .  jätte mysigt. . men faaaannn va jobbigt det är . . verkligen super vemodigt o säga hejdå . . speciellt när man får prometeme que te vas a cuidar snacket efteråt . . lova att du tar hand om dig - grejen . . folk är verkligen riktigt rädda för min skull ..  Johannesburg liksom . . Helt plötsligt har min hype gått över , anledningen för att ja säger att la vida es una tombola är att under 24h har jag hunnit gråta av sorg o glädje. . Känner mig lite för sammankopplad me La Familia just nu.. Känns lite out of time att resa just nu. .

Mycket känslor . . . ishh . . Vill å ena sidan bara resa, försöka tänka på annat, se o uppleva nytt, träffa min pojkvän, Africa liksom . .  å andra sidan stanna säkert i Sverige, kela med Los Castillos , skicka good vibes o energi till våra vänner som behöver de just nu ... Kärlek vs Kärlek ! Damnit..

Måste berätta en sak, måste få ur de ur mitt system . . Imorgon fyller min prinsessa 2 år, min fina brorsdotter Nathaly Esperanza aka the love of my life aka Super Lillix aka La longanisa :)           

Iallafall vi firade hennes födelsedag idag, o efter att lillan blåst ut ljusen berättar Boggie o Valle den stora nyheten - JAG SKA BLI FASTER IGEN - Nathaly ska bli storasyster och jag den stoltaste tian ever :) Grattis till er och nu väntar 9 månaders hardwork :) Stoltaste tia Gaba  . . tack boggie o vale :)   One more Castillo ! Wohooo snart tar vi över världen :)

Ah ja babblar . . emotionell helg . . mycke känslor . . good n bad . . kanske dags o sova!


Helgens allt : Tia Gaba  - el segundo!
Helgens bästa: Mamis
Helgens firande : Avsked + födelsedag x 2
Helgens frilla: Min nya nyklippta - oh yeah!
Helgens Musik: Smälter forfarande Manu Chao
Helgens tv/film: Heroes / Dexter + dokumentär jag såg om en yrkesmördare precis.. ishh . .



ZzZzZzZzZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback