UMR and brudarna..

hey..

Haft ett tufft styrelsemöte i helgen, orkar inte skriva nåt major inlägg..

well, i veckan har jag försökt komma in i rutin igen.. mycket skola just nu! Meeenn kom på att jag ska byta ut 5p Universialism mot Praktik på UMR.. wicked! Slippa skolan o koncentrera sig helhjärtat på organisationen.. mikhee bra!

Varit på Stand- Up show med brudarana och brorsan.. skit kul! Nya tisdags-rutinen : D

Ehmm inte hunnit göra mycket mer, varit på charm-kurs på jobbet.. tydligen behöver personalen få motivationen tillbaka .. haha well de va kul, jag fick betalt o fika ! haha..


Styrelsemötet gick bra, en rejäl spark i rumpish för alla ledamöter.. hoppas de fortsätter så!

Idag har varit den mysigaste söndagen på länge:

Kom hem runt lunch, åt lite, tittade lite på tv i lugn o ro.. pratade lite i telefon.. Bakade paj inför kvällen..

Gick till Märtha och Ester på modern kräftskiva haha.. Sara, Märtha, Sara, Suss, Emma, Arvid, Ester o hennes vän och jag hade knytis kräftskiva.. mega mys o mega mätt.. Vi hade allt från kräftor till sushi och kycklingpaj o pastasallad.. lovely! Vi drack lite vin o bara satt o catchade up veckan, lite tråkigt att vi inte går i samma klass längre, saknar bruttorna.. men söndagsmys väger upp lite iallafall!


Well pigg på ny vecka nu iallafall! Åker hem till Perstorp imorrn, mysa med min lilla brorsdotter och familj..


back in town in a few days! Laters!



love love love love love o lite klagomål som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback