hett hett!

shyssttt att jag avslutade mitt förra inlägg mitt i.. well det jag skulle skriva va att jag va på bio med Jonas o tittade på Totsi .. good movie.. haha that was all..

Igår va ja i Osby på lite möte, starta upp grejs.. rätt roligt, trevliga ungdomar.. Tehås little town påminner lite om min..
Sen va de möte med Möllevångsgruppen... Stöd kampanjen sätts igång den 8 oktober med en fest på Möllevångstorget.. 3 band som ska spela på Sibyllas tak.. crazy huh...

Lite vin med Sara, Jonas och Anton på Bagatelle efter mötet.. mysigt o lagom för en tisdag!

Well idag har jag bara suttit o jobbat lite med UMR och verkligen inte gjort så mycket mer, ska ner o käka på Ceder med min brorsa o lämna min cykel..

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vet att vi ska fira Jonas men vad vet jag inte.. hmm !

off I go...


BTW: Har du inte sett Boris nya video har du verkligen missat nåt!

dagens låt: Boris Valdes - Dionysus



laters...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback