free Skåne!

http://sydsvenskan.se/skane/article183146.ece


Haha läs denna intervju med Skåne-Partiets Carl P Herslow..


godingar ur intervjun:

Kan man inte vara muslim och demokrat?
– Nej.

Vill ni utvisa muslimer?
– Nej, vi vill göra allt för att upplysa muslimer och få dem att lämna sin tro. Men går inte det på en tre till fem år då får de flytta från Skåne till exempelvis Sverige.

Hur ska muslimer visa att de tar avstånd från islam?
– Genom att avlägga trosbekännelsen ”Jag tror på Skåne och inte islam, skål” och därefter skåla i lättöl. - haha inga kommentarer
 
Vill du riva Islamic Centers moské?
– Nej, inte riva. Men den kan användas till annat.

Finns det för många invandrare i Malmö?
– Nja. Men det finns för många som inte kan språket och är insatta i våra förhållanden. Alla ska lära sig svenska språket med skånsk accent. Vi kan inte godkänna 164 olika språk här i stan.  - skånsk accent is the shit

Trivs du med att vara enda ansiktet utåt?
– Jag skulle gärna se att någon annan tog över. Att jag är känd beror på att jag träffat hundratusen skåningar när jag stått utanför Systembolag och bjudit på whisky. Har man gjort det i åtta års tid blir man känd.   - haha bjuda på whisky? no shit sherlock att du blir känd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback