Update... azaanniaaaa....

Nu har verkligen saker chillat ner sig .. Tydligen är en super storm i Skåne just nu men inget jag märker av i min värld:

Jag ska köra en snabb update av vad jag har gjort, sjukkk helg o vecka faktiskt!

Förra torsdagen: Flög jag upp till Stockholm för att förbereda mig för Finlands konferansen,  träffade Nicos Sofie på Arlanda, snackade lite skit o sen tog jag tåget till stan, Träffade Ola, åkte till Söder o tog en lång fika, har inte träffat grabben på ett tag så de va nice, kul att sthlm is working out för honom..
Seeennn, gick jag till medborgarplatsen o träffade sweeetest Klarre.. Min vän har varit i Sydafrika och filmat en dokumentär, vi satte oss på veggie-restuarangen o Klarre berättade på om sin resa och jag satt helt facinerad, damn så avundsjuk man blir.. snart min tur o åka ju! anyways, Klarres film är om en kille som har fått HIV och Klarre följde under hans everyday life i några månader.. Vi gick iallafall till Klarres redigeringstudio o han visade mig delar av filmen och en massa bilder.. Så stolt jag blev, världens duktigaste han har blivit.. Han kändes vuxnare men still Klarre.. Well jag fick Klarre tillbaka med så förlora jag Cripp.. Min bästaste Cripp har flyttat till lepricon-land Irland.. kommer sakna honom massive!
Anyways, jag o klarre gick till min morbror o hans fruga o drack lite vin o snackade lite skit.. sen off to stället jag skulle bo på, mötte upp Viktor o härjade rundor på fridhemsplan o försökte hitta stället..

Hittade vandrarhemmet, hade lite möte, sov - upp klockan 5 för att ta flyget till Helsinki!

FRE-LÖR-SÖN: Konferans i Finland om Global Solidaritet, där jag va workshopledare för  " media och mångkultur" .. Riktigt flashigt hotell och riktigt intressant föreläsningar och debatter.. Soft, fick till o med se Finlands typ festaste band, eller de va meningen att de skulle vara de, men nooo.. Don Johnson Big Band funkar inte för the gab..  well efter en intressant helg flög vi hemåt..

Måndag: Hooden, min princess fyllde 1 år så jag va där o pussa på henne o gratta henne. Blev lite bortskämd av moms också =) mys mys :)

Tisdag: Skola, skola , skola och hjälpte Ola/ Kalle med en föreläsning som dom ska hålla..  sen fika med brudarna hemma hos mig.. mys mys!

Onsdag: Payday, shopping med Anton i stan, och sen Helt Off - Promoe - Zoro på KB.. fetaste på länge.. riktigt soft kväll.. Träffade alla möjliga sorters folk o bara chilla! Lovely kväll!  (haha :)

Torsdag: Skola , lunchade med Sara, hängde lite i stan, mer shopping, sen spenderades the evening med djupa samtal o go mat med Anton.. haha, soft kväll..

Fredag: Today, sitter o chillar lite, ska snart åka till Hooden o sen till Växjö för att sen den grymmaste Joe Vasconcellos på Palladium ikväll, kommer bli galet..

Well det är vad jag har varit med om, mycke de-stress, chill, skola, kärlek, bra nyheter, vänner, bra musik, engagemang.. som det ska vara! Saknad av Cripp också iofs ..

well nu ska jag gå o hoppas att inte stormen tar mig! love love love till er..

/ The Gab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback