stackars..

haha roligaste dagen på länge! Tack för alla skratt idag..

Dagen började med mycket arbete, ringde runt till en massa ungdomar idag, och dom flesta nappade på min idé! Lovely... saker o ting börjar lösa sig nu, lite mindre ångest än förra veckan men still mycket grejer att sköta...

Meeenn sen träffade jag på min vän Anton för att måla en massa banderoller till Möllevångsfestivalens stödkampanj, dom har rätt mycket cash att samla in.. well well, jag får cut in med det jag kan, måla typ haha.. anyways, vi står o målar typ 4 banderoller vid bum-town på värnhem.. riktigt hobo område, hooker-ställe o allt men de va kul.. seenn när vi ska gå hem mot mig har vi en hel spann full med olika färgburkar på cykeln när jag tappar heeellla spannen på marken och min vän Anton får en massa blå färg över sina byxor o skor.. Har jag dåligt samvete eller? Snällaste anton o jag bara crasshhhhhh.. haha som jag garvade.. kände mig lagom taskig, fan va trötta vi va efter en massa målande o sen spiller jag de, klant-gab... därav att min vän tycker jag är "ooopppss:ig" jag är allmänt klantig, typ slipper, tappar, kladdar , sätter mig på färg o grejer haha.. men men, det löste sig..

Mötte upp med min lillebrorsa på Möllan sen för o hämta hans nya bike, lucky bastard, fick en helt ny cykel helt gratis.. men men.. sen gick vi o handla lite o sen hem o göra varma-mackor.. mums! Har fått min brorsa hooked på Chai-té.. gott gott!

Nae nu ska ja jobba färdigt sen ZzZzZzZzZzzZz, har en lång dag imorgon...  chao !


Dagens låtar:

Illstar - Kvart i Söndag
Stevie Wonder - Ebony eyes
Gentleman - On we go
Al Green - Love and Happiness




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback