feel loved..

B-day weekend har kommit till sitt slut.. Har haft en hur mysig helg som helst! Jag blev firad av mina brudar igår, vi va hemma hos mig o käka o drack lite vin o hade skit nice.. Seeeennnnnnnnnn gick vi til Skåne Ljudpark på Inkonst.. Jag va tvungen att se Timbuk och Kamraterna, vi kom dit rätt sent, fick stå i kö i 45 min typ.. men lätttt värt de... Träffade Anton, Jonas, Hanna o Herbert and gang också..  Kamraterna va riktgt över feta, shysst stämmning o mina friends va där.. Mycket birthday hugs o love till mig, tack som fan : ) Éfter en massa Dans o goda drinkar o nån tequila hit o dit o sen va vi set o drog.. Men först ett givet stop på Jalla Jalla för kvällens falafel...tog ett bra tag innan vi drog oss hemåt men vi kom eventually iväg...

Hem o ZzZzZzZzZ. Tack som faann för en wicked kväll!


Idag på min actuall födelsedag har jag varit i Perstorp hela dagen.. Blivit firad av La Familia Castillo och vänner =) Jag kom runt ett, folket kom runt 2 o jag fick grymmast maten =) 3-rätters lunch made by mommy och brorsan.. över puligt! Min brorsa hans tjej o min princess kom lite senare.. sötast i hela världen o så fick jag den goaste b-day pussen av henne.. Hon som har lärt sig o gå o allt.. baby love..
Go mat  o lovellyyy sällskap av familjen =) o helt wicked presenter.. hälsade på min old man en runda också.. mycket framtidsnack med honom,han försökt övertala mig att doktorera. isshh...

Fick ett lonngggg distant call av min allra bästa finaste vän Carla som också fyller år idag..

Så lovely idag, alla mina allra finaste har sms:at o ringt =)  Känner mig speciell idag! Fick till o med hembakat bröd av farmor för att avsluta dagen haha.. wicked!

Tack iallafall för en fin födelsedag mina vänner... Love , love, love  ,  love som sagt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback