some days.. some days..

well ett tag sen jag uppdaterade.. Mycket roligt på G.. väldigt intensiv helg faktiskt!

Fredag: Fikade med brudarna och Thora vår Islänska va på besök.. skit kul o se henne igen.. Sen hade  vi som jobbar med Möllevångsfestivalen en stödfest för att få in pengar till både nästa års festival och till de räkningar vi har kvar sedan detta årets festival.
Stödfesten hade vi på aktivitetshuset.. Ball ball.. 3 live band, ( Skilla, Vidunder, Hojfen Balagan), 2 dansgolv, 6 Dj´s, Mat, och en massa ball folk.. De blev riktigt nice, vi hade rustat upp stället rätt nice inför festen, de kom rätt mycket folk o vi fick in en massa pengar.. wicked wicked wicked! Låånngg natt , jag stod i lilla baren.. men men lyckad kväl, aint no party like a aktivitetshuset party eller va säger man haha!

Lördag: Well sov länge eftersom jag kom hem tidigt på morgonen, gick upp, tittade lite på tv segade ... gjorde vid mig o drog mot Märthas..  Vi skulle tydligen festa like no tomorrow.. haha.. Vi lagade mat, satt o drack lite vin o mycket catching up med Thora.. mys mys.. efter några (?) glas vin tog vi oss till nya studenthuset till nån fest.. efter MYCKET om och men hittade vi till slut o gick in, och gick lika snabbt därifrån, festa med en massa fulla utbytestudenter är inte vår kopp te längre.. Ishh vilket ställe.. well, vi drog till Möllan, gick till alla möjliga ställen o splittrades vid KB.. well jag Sara o Sara drog vidare mot Amore haha.. o sen hemåt för ZzZzZzZ... intensiv men kul kväll!

Söndag: Lagom bakfull och drog mig mot Märtha för Brunch med brudarna, tidigt tidigt.. en massa mat o en massa mys.. : ) Drog mig hemåt igen, vila lite, gjorde vid mig igen o drog mig mot Inkonst till Xpress Yourself ! Zoro ( JuJu records) hade releasefest för sin skiva. Zoro knäckte! Damn va bra han va.. alla va lagom bakfulla men vi röjde ändå, galen reggae! well, en snabbis på Donau o sen hemåt! Sent idag med, well hem checka lite myspace o sen ZzZzZzZzZ...

O sen resten av veckan har varvats med skola, jobb , hänga o fika.. som alltid typ ! ! !

Igår va en nice dag, gick på min Kick-Off för mina utbytestudier nästa termin. Fick en chans att träffa alla andra studenter.. Rätt ball, folk ska verkligen över hela världen.. Japan, Turkiet, Chile, HongKong, Vancouver, Tanzania, England, Tazmanien, Island osv osv.. kul! Mycket info i början sen förflyttade vi oss till Kåren där vi fick öl o mackor, o alla borden hade "vårt" land o så mötte gamla utbytesstudenter och svenska som har varit iväg i Botswana oss. Damn va vi fråga saker, allt från skolböcker till shyssta barer, internet, lov och allmäna grejer om Gaborone. Shysst folk som svara på alla mina dumma frågor..

Efter de skynda skynda för att möta upp folket på bion, Vi såg Borat! Bästa filmen på länge, rekomenderar verkligen den till alla.. Trodde jag skulle dö av garv.. love it! Han är så störd .. haha!

well nu sitter jag på skolan och väntar på att min rese-partner ska komma för o gå o hämta vårt stipendie.. yeayy! Och ikväll ska vi Demostrera eller manifestera typ, för Kristallnatten.. klockan 18.00 på Gustav..

oj vad jag har skrivit! Im off... laters / Gab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback