oaa

Yaooo!


Samars 25års-fest va nice nice nice! Träffade en massa kul människor : ) Shysst med en riktig houseparty för en gångs skull.. wicked nice bra musik o sånt!

well, söndagen va soft, sov länge, träffade Laina, chillade och så åkte jag hem till hooden på kvällen med pops.. 

Idag vaknade jag och dog av pollen nästan, lite tabletter och lite droppar senare va jag fit for fight igen, sooftissh dag, chillade i parken lite med brorsan, valle och princess Nathaly : )
Hälsade på mommy på hennes jobb.. Prommis i Perstorp med lillebrorsan.. well, har mest chillat hemma idag, jobbat lite vid datorn, men mest blivit bortskämd med mommy-love, princess Nathy kom förbi en runda också, sötast i världen :)

Kollade på fotboll på tv, fick inte med mig nån till Skåne-derbyt men men de funka på tv också.. 3-1, inte illa pinkat!

men men,  snart kommer den!, har inte smällt the roots for dummies skivorna än men jag klagar inte!

Den 29 augusti, släpps The Game Theory


oaa


the legendary roots crew for yall!




Allt jag hade o säga idag! Laters people....





(bild från okayplayer.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback