Wiickkedd nice

MAGISKT MAGISKT MAGISKT MAGISKT!


Va ska man säga.. Det är det absolut festaste jag sett i hela mitt liv! Erykah va galet, The Roots alla konserter har varit nice, Tre o Fatlip va wicked nice.. men SAÏAN !
Energi rakt igenom hela konserten! Fick oss o skrika, dansa, hoppa, studsa.. ahhh... hel galet!
Sly the Mic Buddhas battle med the wacky Dj ( inte mina ord) va så nice, tror jag bara stod o gapa under hela grejer! Han beatboxa mot Dj;n sen körde han nån session själv.. Måste säga att de är mycket fetare än Rahzels grejer... Gangsters Paradise- grejen han körde va inte toooo bad heller.. haha, siikkeenn kontroll snubben har på sin röst.. crrazzzy..

Nae överlag kan man knappt beskriva konserten i andra ord än fet, fetare, SAIIAAANNN!

Körde både gammalt o nytt matrial, hade fått höra Angela också om inte bruden bredvid mig hade sjungt låten på svensk franska i mitt öra... crazy girl.. Så irriterande människa!

Har inte riktigt hunnit smälta konserten men damn damn damn damn damn damn damn! Kommer bli riktigt heta bilder också.. Stay tune for those!

Till o med våra kära Islandic Rock Thora tyckte konserten va fet!

Nae jag återkommer med mer info sen.. galen konsert bara.. bara så ni vet! haha,, som jag brukar säga : U SNOOZE U LOOSE!  

        
Off to work nu! Later amigos..


Kommentarer
Postat av: S'nara

Hella yeaha!! Saian var überfeta igår!! Klart bästa jag varit på! Big up!!

2006-03-17 @ 20:19:53
Postat av: Anonym

Just det Gab..väntar ivrigt på fotona!! ;)

2006-03-17 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback