On the run!

well jag fixade min tenta.. eller jag gjorde färdigt den iallafall... haha, hoppas man fixar den också.

Jaha, de har hänt rätt mycket i veckan, har inte ens hunnit uppdatera bloggen..

I tisdags va ja i skolan, hade en lektion om Social Movement, intresting actually.. Va o fika med Thora, gick lite i stan o sådär... myspys, fick Thora o köpa Simone Morenos nya skiva.. no more rock for u!

Haha sen skulle jag, sara, sara, thora o karo gå o kolla på Gitmo, vi stressade o allt sen visade sig vara fel dag haha.. klant jag är.. men vi gick o käka på café ceder o sen öl:a jag o tjejerna på öl-caféet.. nice, hanna o hennes crew va också där... one toooo many för dom haha!


Well igår så va ja på möte i Köpenhamn, fick en inbjudan av Nordiska Ministerådet o sitta med i en arbetsgrupp om ungdoms organisationer... riktigt givande ooomm inte allt hade varit på danska.. Fick dela med mig lite av mina erfarenheter, ge lite tips, vi la också fram lite förslag till seminariet i Oslo i slutet på Maj.. perfekt, kombinera nytta med nöje... hälsa på kusiner / gå på konferans.

Vi va o såg Gitmo igår, bra dokumentär! Handlade om Guantanamo basen och lite insider stuff. den va bra men de va inga nya grejer dom kom med, mehdi berättade lite, lite officerare som blivit sparkade, föhörsmetoder, inga nya grejer, men de va snyggt gjort, gå o se den! .

well den veckan kommer bli tuff. konferans i Oslo sen åka hem till malmö o sen köra upp till Umeå dagen efter.. Yea u heard me... KÖRA UPP TILL UMEÅ! Vi ska på ungdomsriksdagen, som dom va tvugna o placera så långt man kommer från malmö typ... vi kan inte flyga eller tåga upp för vi har en massssaaaa packning.. ska bli en upplevelse/utmaning...  1207 km enligt hitta.se.... lagom o köra eller va säger ni? ( btw, jag ska inte köra, jag e kartläsaren hehe)... men men va gör man inte för organisationen damnit, har jobbat hela dagen på kanliet idag, dö-jobb.. städa o sortera grejer hehe...

Träffade Cesar igår också förresten, på en fika i Köpenhamn.. riktigt mysigt ställe, roberts something.. de va nice o snacka lite..

Nae ska jobba hela helgen, kommer inte vara online så mycket.. u know nu när datan har pajjat o allt IGEN.. daamnniitttt! Well, later folks...



Los vemos!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå one too many för dom?

2006-03-31 @ 19:31:43
Postat av: hanna

senaste var från hanna, btw

2006-03-31 @ 19:32:19
Postat av: Anonym

hahaha oonnee too many.. skoja, du ær rolig nær du e pð pickalurven! haha

2006-03-31 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback