Myyyccckkket har hänt, let me tell u!

well well well well well, som sagt mycket som har hänt dom senaste 3 veckorna i the life of the Gab!

Några viktiga grejer några mindre viktiga!

well har kommit igång med skolan o sånt, träffat roligt folk, the girls stay the same! On the run.. Vi är många olika personligheter, some islandic, some västeråsare, some trelleborgare and sweet Märtha! Haha lovely! Tack brudar , , Träffade Dee o Edin idag på gäddan, miss u guys,,..
Har kommit underfull med att det är verkligen detta jag vill syssla med, fick en riktigt wake-up call under senaste tentan som jag aldrig trodde jag skulle fixa.. Så im a happy camper!

Hmm va har mer hänt? Har jobbat en massa som vanligt, eller en massa är väll att ta i.. men some typ.. Är en  happy camper i de området också!

Har blivit nominerad till Ungdom Mot Rasisms styrelse, kan bli nice, hoppas jag blir vald, känns bra om Hanna blir ordförande, organisationen behöver lite nya tankar, ideér o så. Lovely Hanna är en ideéspruta! plus att hon är galet galet rolig =) De kommer bli en nice styrelse förhoppningsvis, Miss Kajsa inte att glömma, denna krabat från Mariefred kommer också bli en tillgång för organisation,  whoa-nörd som hon är o allt! Lets hope för vår skull, egentligen vill jag bara sitta i styrelsen för att jag tycker att jag förtjänar visitkorten efter så lång tid i organisationen! Tycker ni inte. Nae men de kommer bli nice, förhoppningsvis blir vi one heeckk of a styrelse som får organisationen på stabila fötter igen! Mycket ideér o som ska sättas i bruk, right!

Vad har hänt mer.. well som sagt ni som vet ni vet, ni som inte vet ni vet inte bara... moahaha.. De gick inte bara, kanske till de bästa, Gab on the run AGAIN!


And yes Baby Nathaly blir bara sötare o sötare, kanske du såg henne i tidningen, princess första 15minutes! Stay tune de kommer fler...

Rolig helg, eller den va helt ok, jobbade hela helgen men hann med en hel-kväll i lördags! Alianza o diverse ställen... De va nice, o träffa på boysen igen.. Efter lit drinks, rädda världen samtal,  skamliga förslag, och några kronor fattigare drog jag hem igen till min låda! ( själv btw)

Har haft kul som sagt (hihi u know) , Malmö är my kindaaa town, tror jag stannar ett tag! 



           Städ time.... ha kul ute i vinter-sverige!         Nos vemos en las krokarna!



ps: ursäkta the mixing of språk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback