Hurra!

well som sagt, jag trodde aldrig jag skulle överleva helgen, men det gjorde jag go figure liksom! haha!

De känns som de inte riktgt är över än, har sista frågan kvar på tentan o har exakt 7 timmar på mig o skriva. Jag hoppas jag hinner.

Jaha då satt man i styrelsen nu då! Vilket förtroende =) Ska bli skit kul verkligen!

Vi är ett nice nytt gäng, några med organisationsbakgrund, vissa inte..
Tror verkligen att vi kommer göra ett grymt jobb, o Hanna kommer bli en alldeles utmärkt boss o jobba under.. Jag hejjar på dig girl! Klantar du dig eller får storhetsvansinne så kommer jag bara påminna hur de va för dig som senaste veckorna haha.. Men du e grym!

Kongressen va kul, jooobbigggttt men kul, kidsen förde fram sina tankar, klagomål, ändringar på ett väldigt bra sät! Härliga diskussioner om allt från att vi inte ska bli sponsrade för att alla företag förtrycker ( tack uppsala) till en sång om att man ska klubba sälar.. ( tack för den möterordföranden)

väldigt lärorik helg, jobbigt som fan o va ansvarig för grejer, måste hålla reda på allt i huvet.. men hade mina partners in crime.. Grymma kids! ( kajsa: notera KIDS)

Rykten är roliga by the way! Roligt när man själv kommer på dom men inte annars haha! Men men är man på en skola i en helg med ett hundratal ungdomar får man skylla sig själv hehe.. part of the game, de får man bjuda på!

Well de e allt jag har gjort i helgen, sitter med sista frågan nu som sagt!  Tror jag ska sova 1 vecka efter detta, eller i cien años, tengo que descansar haha!

nae back to the books.. later later later later folks!

ps: vet att ni läser min blogg, skriv lite kommentarer damnit....

Kommentarer
Postat av: c och resten av alla bokstäver

"Tror verkligen att vi kommer göra ett grymt jobb, o Hanna kommer bli en alldeles utmärkt boss o jobba under.. Jag hejjar på dig girl!"

fjäsk, host host, fjäsk

2006-03-30 @ 23:29:13
Postat av: the gab

Shut up cripp.. va inte en hater!

2006-03-30 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback