Här har ni honom... Lovely!

ahh

HÄR HAR NI HONOM! in his fullest...

Sir Samuel, elller som jag kallar honom, brown suga babe...

Finns det nån finare? Nej I thought so... denna människan sjunger/rappar som en gud, plus att han är smokin hot..

well det va allt jag hade o säga! Hahah presentera min future husband, nu har han tagit Stephen´s plats, well stephen, its been a pleasure, men men, what got to be got to be.. French speakin dudes är min nya grej.. Haha fick till o med en romantic moment med snubben... yepp u heard me.. en hel minut! haha..

Fly, Fly, Fly, Fly, Fly.. allt jag har o säga! Sara också, hm Threse o Tove också... Thora till o med haha..


well have a nice one.. melodifestival för Sara o Gab...


            Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback