No computer, No cash, No baby, No nada!

En vecka sen jag skrev sist, dammnn längesen...

well inte så mycke har hänt i mitt oerhört spännande liv, har flyttat as u know, börjar komma in i min "låda", börjar trivas mer o mer nu när där e lite mer folk i byggnaden. får jag bort hotell/ finlandsfärjan-känslan ( o lukten) så är jag Set =) har gått bra men skolan, jobb etc.. så nu vet ni hehe

Ska hälsa på i Hooden idag, blir en 2 dagar visit för en gång skull..  träffa Carla, familjen och främst Princess Nathaly.. ska bli bra bra bra

Min star kommer i helgen också, happy me.. ska kolla King Kong! eller stolthet och fördom om jag får bestämma hahaö..

Sitter o väntar på min project.-group just nu, hoppas vi blir färdiga idag..

Årets dilemma:  Vilka konserter är värt o lägga pengar på:

Tänkte bara uppdatera er på lite konserter som är på G:

Bilal Jeriko 14 Jan
Damian Marley  15 mars
Slum Village 23 Feb
SAÍAN SUPA CREW 16 MARS
Wu-tang Killa Beez 2 Feb
The Pharcyde 10 Mars

well många (dyra) konserter.. va ska man prioritera?  Saian no question about it men mer då?

im out.. som vanligt kommer jag vara offline lite till o från.. ciaaoooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback