Sthlm ...

Estocolmo !

Kom till denna stad igår, tidigt som satan.. tog mig till Mariatorget.. där min morbror o hans fruga bor. Droppa mina saker och off i went till stan... Shit va mycket folk överallt, Söder va rätt shysst, bra affärer o så men stan.. damn, shoppade lite på Skank och Combination och åkte tillbaka till söder.. Käkade middag med Lotta o hennes dotter.. mega mys o sen stress stress stress o ta mig till Tekniska Högskolan o möta upp min vän Bahador för att gå på Pablo Fransisco showen..

Well.. nån öl på stekarstället Berns o sen in o kolla på Pablo..

Fan va fett de va.. 

Jamal Bougamsa, Johan Glans, Janne Westerlund , Özz Nûjen, Pablos för-snubbe som jag inte kommer ihåg vad han heter, över grym snubbe från Usa, sen Faith SFX en beatboxare från England, också helt övergrym och of course Pablo Fransisco

Pablo körde både gammalt och nytt, precis vad publiken ville ha, ingenting som kändes played out eller tjatigt.. övvvveeerrrrrr fet show verkligen.. Sammanlagt va de väll på ca: 3 timmar.. Fick lite signeringar och bilder.. inget o klaga på.. över fett..

ehmm sen drog vi till Link-bar, tydligen nåt nytt reggae-hak.. bra musik, en tequila för mycke men de va kul.. haha! men de va shysst stämmning på stället..

Sen tog vi en natta-kaffe o vandra runt i Sthlm .. lovely lovely lovely kväll! Vid halv 6 stupa jag.. ishh mår inte hundra idag, men super nöjd med gårdagen..

Ikväll blir de middag med släkt o lite vänner, sen ut igen.. hårt tempo i Sthlm vekligen.. reggae ställe ikväll igen..

gotta go.. laters






http://www.pabloinsweden.com/


Kommentarer
Postat av: c

http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6tt

2006-08-28 @ 01:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback