oh!

oh!


Dont tell my mama.. But i got a tattoo ! oaaaaa


Spontant också.. ännu bättre! 

Jag skulle hälsa på min gode vän Tehå på hans jobb som råkar vara en tattoo studio, skulle bara säga hej, checka läget o kolla om jag kanske kan tänka mig  gadda mig. Kollar på lite grejer Tehå har ritat till mig, får ett infall och bokar tid till nästa fredag kl 14.. Lovely, har jag lite tid o tänka över de, bli lite nervös, ångra mig.. whatever..

well, så sitter vi där o kollar på lite andra tattoos, filmen där min vän tehå tatuerar sig på innerläppen.. go figure liksom.. haha shör hårt eller va där står.. crazy man..

annyyywayyss så kommer tatueraren förbi o frågar varför jag inte gör den på direkten? said and done, tehå förbereder och gab sätter sig till rätta..

Gab går happy därifrån med en tatuering på krita haha!

( skrev Castillo i skrivstil nere vid ankeln, med en röd stjärna istället för prick på i:et) very classy..


well nu måste jag break it to my mom som inte direkt är glad för tatueringar, hon flippade lite när min brorsa gjorde sin castillo tatuering, min är dock lite diskretare än hans som har över hela ryggen..

well anyways, nu har jag gjort de iallafall..

var ska jag göra nästa? Haha.. kul med vänner i tatueringstudios...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback