hit o dit o sen dit igen!

well en massa farande fram o tillbaka har de varit!

Ehmm åkte hem från Sthlm i söndags, heeelltt slut på tåget.. en hård natt av Salsa dansande med släkten hehe.. men de va kul! Kom hem till Malmö runt 15, upptäckte att min cykel har blivit stulen IGEN! well bara att fixa en ny då..

Chillade hemma under dagen, gick på lite möte på öllevångsgruppen och seeeeeennn åkte jag till Lund .. Hade en riktigt shysst kväll.. Träffade en massa gamla gymnasiepolare som jag inte sett sedan studenten. Lasse, Robin, Catte, Emma och jag låg i Lasses soffa o bara hade mysigt o snackade gamla minnen.. hur gött som helst.. fan vad jag har saknat alla..

well kom hem sent från Lund o sen upp tidigt för att åka till Sthlm IGEN på möte denna gången. Flög upp tillsamans med Hanna och härjade rundor i sthlm lite för att sen gå på möte vid Maria torget.. väldigt snabbt o produktivt möte tillsamans med föreningen för gemensam framtid. Flög hem vid 9 igen..

Har inte träffat Jonas på några dagar heller så vi hade lite catching up to do, så det blev en Möllan runda ..

Idag tog jag tåget tidigt tidigt hem till hooden, hem till min princess, brorsan o hans tjej. satt o hade mysigt o tittade på lejonkungen ihop hehe.. söt söt söt ...

Nu har jag precis kommit hem till min moms, käkat god mom-mat och chit chatat lite.. Min lillebror ska tydligen tävla i matlagning på lördag.. hurray och den andra ska plugga i Malmö till hösten.. mycket som händer..

Nae nu ska ja in o chilla med momsen o titta på Desperate Housewifes..


laters yall..            / Gab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback