yoo!

Kommer på att det inte händer mycket intresant jag kan skriva om!
Har dock hänt rätt mycket, har haft fullt upp i veckan,  har varit på Skåne-tur med ett gäng utbytesstudenter, helt otroligt vad jag kunde om alla möjliga platser! Har varit en runda i Södertälje på möte med en fotbollsspelare! Cool snubbe, engagerad som tusan! Va i Stlhm sen..  inget kul! Flög hem, såg solnergången över molnen de va nice iallafall...

Fullt upp!   så fullt att jag inte ens har hunnit börja med min hemtenta damnit, ligger riktigt efter i skol-arbetet denna vecka, catchar upp i helgen, mellan Release-festen, jobb, Kattys fest och städnig och tvätt.. Jag hinner nog hehe

Ska försöka läsa lite ikväll då.. indigenous peoples movement.. låter nice right!

Well har precis kommit hem från Helsingborg, hängt med lillebrorsan, stack en runda till Dunkers, träffa Cripps.. Sen va vi och käka med familjen för att fira min lillebrors 18års dag..  Mys Pys..

Träffade IAH-Saman, tog tåget ihop.. De va nice, klok och engagerad snubbe! Saman for President : )

Kollar på Insider nu, ett program om Rosengård! Måste checka.. Laters!..



By the way.. hittat dagens musiktips också i farten:

Saman tipsade: www.myspace.com/dert
Cesar tipsad:  www.myspace.com/2ndstreet

Riktigt bra musik för era öron! 

Kommentarer
Postat av: S..

Shyssta musiktips!

Vi ses imorgon tjejen!

2006-04-28 @ 11:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback