Wicked!

Well, har man 3 bröder blir det en fotbollsfilm littaaa då o då...Denna rekomenderas starkt!

Green Street Hooligans... Längesen jag såg en bra film...Om fotbolls huliganer i London, djup film... I liked it, känsliga varnas dock...






"I'm forever blowing bubbles,, Pretty bubbles in the air. They fly so high, They reach the sky, And like my dreams they finnaly die. Force always hiding, I've looked everywhere,, I'm forever blowing bubbles, Pretty bubbles in the air... UNITED, UNITED UNITED...!"
                         37017-5337017-54




well känns som jag bara länkar och lägger upp bilder på grejer jag diggar, well my blogg my rules, eller?

Har varit på möte, skola, träffat vänner, gjort kul grejer, gjort tråkiga grejer, lätta grejer o svåra grejer.. Now u know people... haha, inget som utmärker sig direkt..

Ska på Princess Nathalys dop imorgon, ska bli kul... Första Castillo dopet o allt ju!


Har faktiskt inget mer vettigt o skriva idag! Laters... se filmen... / Ghetto Gab






Är du grym på att?

* Måla/Rita/ Teckna
* Graffa
* Allmänt kreativ o fyndig

Kontakta mig, behöver dina skillz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback