eye for an eye- release!

Jahaaa då är Eye for an Eye up and running..


Eye for an Eye är min polare Boris skivbolag, han har stora planer och projektplaner, hoppas han lyckas! Shyssta idéer!

Killarna hade release-fest på Melangé igår, ( nicos nya klubb) Riktigt fett ställe! De va kul, Illstar spelade/jamma lite, bra energi bland folket : ) , Boris körde sitt också, alltid lika bra..

Det va lagom med folk, Perstopsfolk i majoritet på vanligt, los blattar rakta av hehe!

Well, jag va där med Candice o Natalie.. haha candice börja tjafsa med en kille i toakön, han blev as freaky så brudarna ville gå haha! men de va kul.. hehe!

Ska berätta min toa-historia också.. well jag står och väntar på min tur, lång kö, så kommer det en tjej o ställer sig bakom mig i kön, trevlig tjej, lite småprat o sånt.. iallafall vi kommer in på vad vi gör o sånt, hon jobbar tydligen på H&M, hennes drömjobb enligt henne, hon frågade mig och jag berätta att jag ville jobba med något inom något FN-organ eller nåt, hon bara vad är FN? People fattar ni, även om man inte är intresserad så vet man ändå vad FN är eller hur? Hon fråga mig vad det företaget syssla med? Commoonn.. ska jag stå o förklara vad FN är i toa-kön? Haha well jag tyckte de va en kul situation, jag trodde hon drev med mig .. well jag vet inte, kanske inte så självklart o veta men allmän bildning is the shit yooo!

well jag och thora o candice har precis varit runt på celsius och rönnen o bjudit folk till vår fest, de kommer bli nice, Illstar ska antagligen också spela.. fett fett fett ! Shysst av Nico att låta oss få va på Melangé!

Ikväll blir det Katty´s födelsedagsfest, kanske drar förbi en runda till Inkonst o kollar på IAH! hade varit kul.. får se vad folk är sugna på...


Well ha en trevlig valborg o sånt folks.. dont drink and drive o allt de där!  / Gab


dagens musiktips: Violadores del Verso - spansk hiphop! Good shit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback